Se hvad andre gør

  • Ny metode til dialog giver bedre samtaler med borgerne
    18.08.2014
    Næsten ingen klager, øget indtjening og et bedre psykisk arbejdsmiljø. Det er resultatet af en ny dialogmetode, som sagsbehandlere i Center for Betaling og Kontrol i Københavns Kommune har taget i brug over for de mange utilfredse borgere, de hver dag har i røret.
Forrige 1 Næste 
 
konflikthåndtering
Er I gode til at håndtere konflikter på jeres arbejdsplads?


 
Publikationer
Publikationer om konflikthåndtering
Publikationer om konflikthåndtering
Arbejdsmiljøbutikken har over 30 publikationer om konflikthåndtering.
 
Personlig rådgivning

Videncenter for Arbejdsmiljø viser vej, men kan ikke rådgive om konkrete arbejdsmiljøproblemer.

 

Nyheder om arbejdsmiljø

 
 
 
 

Videncenter for Arbejdsmiljø | Lersø Parkallé 105 | 2100 København Ø | Telefon 39 16 53 07 | Fax 39 16 52 01 | videncenter@vfa.dk

Videncenter for Arbejdsmiljø er en del af Det Nationale Forskningscenter for Arbejdsmiljø CO2 Neutral